7 November -07

Idag har det väl inte varit något speciellt som har hänt.
Var i skolan och hade sista dagen på vårat tema dagar vi har haft den här vecka.
Men vi skulle på rättegång men SLÅR struntade att åka dit vi orkade inte sitta där och vara tysta haha :P
jag skulle ha vilat också men jag orkade inte heller. Så vi gick runt på stan och sen fikade Sen följde jag med hem till Rebo och kollade på film en lite stund inna jag skulle möta mamma nere på stan.

Ja mamma och jag köpte farsdag prisent till pappa och sen köpte vi lite andra. Sen var vi på banken och fixade med mitt kort som inte funkar längre :( så det tar några dagar innan jag får mitt nya kort så jag kan inte ta ut pengar nu :(

Hade träning idag och det gick väl inte så vidare bra. Fan jag orkar typ inget längre va fan är det för fel på mig?
Hoppas att det går över snart! :P

Jaa har inte så mkt att skriva mer. sitter här och skriver med någon komstig person som leker sanning eller konsekvens haha.. tönt säger jag bara!!

Men aja ska nog gå och lägga mig nu. Men först ska jag kolla klar på alla bilder på bilddagboken.. XD



GimmeMore!!!
L.Johansson 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback