8 Nov 07

SKOLAN: 14.31
Tjenare på er alla!
Sitter här i skolan och omvårnad men det är tråkit så jag och Åsa sitter här vid datan. Haha
Nä men jag orkar inte skriva mer ska gå och slappa i en soffa nu med Åsa
Hörs senare
Puss på er alla :P

GimmeMore!
L.Johansson

Hemma 17.18
Hejhej igen. Ni skulle bara veta hur trött jag är just nu. Känns som att jag har sovit hela dan men är ändå jättetrött.
Aja man piggnar väl till sig snart kanske.
Ska börja packa snart för jag ska åka till Örebro på lördag men jag måste packa idag för imorgon ska jag hem till Bästa Åsa och sen ska jag vara där tills lördag så kommer pappa och hämtar mig när vi ska åka till örebro.
Ska bli skit roligt att vara oss Åsa imorgon..
Vi är ju alltid kul!

Älskar er tjejer mest.

Åsa Eriksson,
Rebecka Lindh,
& Ellinor Brånn


GimmeGimmerMore!
L.Johansson

18.48

Gimme
Gimme More
Gimme Gimme Gimme More
Gimme Gimme
Gimme Gimme Gimme

Gimme Gimme More
Gimme Gimme Gimme More
Gimme Gimme
Gimme Gimme Gimme



19.52
Haha kom på när jag åkte hem från skolan och skulle gå på tåget så låg det en redbull burk vid dörren och när dörrarna skulle stängas så gick det inte å stänga dörrarna för att burken låg i vägen. Då ropade dom ut på tåget att den som höll i dörren skulle släppa den, haha men en burk kan ju inte släppa haha :P
Men då gick det fram en kille från brosans klass och sparkade bort den så vi kunde åka i väg. Sen när tåget började åka från östertälje så ropade kille ut igen i högtalaren att man inte ska hålla i dörren för att man förstör för andra.
Haha att en redbulle burk kan göra problem så att tåget blir försenat. Och en sak till han som sa att man skulle släppa dörren.
SKYLL INTE PÅ OSS SOM KLEV PÅ TÅGET INNAN DU VET NÅGOT haha :P:P
 
/L.Johansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback