9 November 07

00.05
Klockan är fem över 12 och jag kan inte sova. Är inte trött och jag tror att det är för att jag sov en stund förut men jag ska försöka gå och sova nu. Är ju skola imorgon men jag börjar 9.40 så det är skönt de. Men jag måste ändå upp rätt tidigt för jag ska packa till Örebro och sen grejerna som jag ska ha med till Åsa och sen ska jag hinna duscha å så. Så det blir nog att gå upp tidigt.

Ska till Örebro på Lördag och kommer hem på Söndag och efter skolan idag ska jag hem till Åsa och vi ska ha trevligt hela kvällen. XD sen ska jag vaar där tills jag ska åka till örebro för pappa kommer och hämtar mig på morgon på Lördag. 
Så jag skriver mer på Söndag Eller om jag kommer åt en data på hotellet i örebro men om jag inte får det så skriver jag på söndag och då skriver jag om hela helgen oss Åsa och sen hur det var i Örebro! 

Men go natt da! 
Puss Puss
GimmeMore!!!
L.Johansson

16.15
Hejhej, Ska snart åka och träffa Åsa och Rebecka men jag vet inte riktigt vart jag ska. Men jag ska gå och ringa Åsa nu. Så i kväll ska det bli trevligt. 
Sen vid 9, halv 10 imorgon kommer pappa och hämtar mig och sen åker vi till Örebro. =)

Var nere på stan efter skolan med min älskade Ellinor och jag köpte en ny svea mössa och sen trosor och sen hårmedel som man ska ha i håret när man ska platta det! hihi XD

Gimme Gimme Gimme More <333
L.Johansson
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback