Helgen 9-11/11 -07

Söndag 11/11
Idag är det farsdag.

Ja, idag var det sista dagen på regionsmötet. lärt mig mkt nytt den här helgen och det var var rätt kul också att vara där.
Men jag är jättetrött idag så jag orkar inte skriva så mkt men vi gjorde inte så mkt idag heller satt och lyssnade på de vi lyssnade på igår man i kort version idag och va dom andra grupperna hade pratat om!

Men puss och hej
L.Johansson




Hotellet i Örebro

Lördag 10/11


Är i örebro på regionsmöte för svealand.

Ja idag har då varit i på seminarium om elitutveckling och det var jätteintresant tycker jag och det var väldigt många som jag kännde igen på mötet och det var mkt trevligt folk också som hade många tankar och ideer som var väldigt bra som man verkligen lyssnade på och tog till sig.


Det är då Jag och pappa som är här och vi åkte hemmifrån 10 och vi skulle vara här vid 12 och dagen började med att vi käkade lunch men alla som är här, sen satt vi och lyssnade på två från handbollsförbundet i småland som snackade om På lika Villkor men dom spelade upp teater som dom kallade för teater fast det inte var det, dom läste upp en saga dom hade skrivit och visade kläder hur det är skillnad mellan pojkar och flicker redan när dom föds att det är rosa till flickan och blått till pojken och att vi i samhället fortsätter att skiljer tjejer och killar. Men allt dom sa tyckte jag att var skit snack för att det hade inget med friidrott att göra och sen är det så att friidrott är en tjej sport kan man säga för det är fler tjejer än killar så det blev jättekonstigt snack för att dom sa att tjejer ska vara på samma vilkor som killar. Men men jag tror ingen som fatta verkligen va de snacka om och jag förstod inte varför dom var här.


Men elitutveckings mötet var jättebra.

Men nu ska jag åka en runda med pappa och kolla runt lite i örebro!


Puss så länge

L.Johansson

GimmeGimmeMore   


Fredag 9/11

Jaa, vag ska jag skriva om i fredas haha :P 
Men det var jättetrevligt. Älskar er Åsa och Rebo <333



Puss på dig <33
GimmeMore!! :P
L.Johansson


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback