Måndag den 12 Nov 07

Jaa, idag har jag haft jätteont i huvudet hela dan! mådde piss ett tag i skolan och jag trodde att jag skull spy men det gjorde jag inte som tur va! 

Ska på på möte om doping vid 18 i min skola men det är inte med skola det är med min träningsgrupp i friidrotten!! :) 

Jaaa, Jag måste bara skriva att jag älskar er mest ÅSA, REBO och ELLINOR

Jag älskar er alla <3 Vad skulle jag göra utan er. Jag skulle ha varit död för länge sen om jag inte hade haft er. Ni har räddat mig många gånger.. !! Älskar er så himla mkt så ni själva förstår inte hur mkt jag tycker om er! Ni är mitt allt! inget annat betyder mer än vad ni gör för mig. Ni gör min dag lättare och gör så jag lever varje dag! TACK! tack för allt!

Det ska alltid vara vi !! inget ska komma i mellan oss! Vi ska vara tills döden skilljer oss åt eller inte änns det. Vi kommer Leva vidare Tillsammans i himlen! <33

ÄLSKAR ER!! <3

VI FYRA SLÅR ALLT OCH ALLA!!!! FÖRALLTID <333
  

Älskar dig Rebo
Älskar dig Åsa
Älskar dig Ellinor

Ni betyder allt för mig!!! <33333333333

Haha Sen måste jag bara lägga ut en bild haha :P
Den är från i fredas och jag bara älskar den! haha :P

Det är jag och Jeppe haha :P 
Fan va rolig man ser ut haha
Tack Åsa för i fredas det var jätteroligt fast det blev som det blev!
ÄLSKAR DIG GUMMAN!!


Tack för mig för den här gången! ;)
L.Johansson
GimmeGimmeMore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback