Det var ett tag sen

Hej alla där ute. Har ni saknat mig?
haha jaa viste de, :P såklart ni har gjort det. haha

sitter med min lilla data i handen. :P köpte en bärbar dator till mig idag!! Eee asus hur lite som helst är den. bara 9 tums data är det så den är verkligen lite,

har ju inte skrivit på några dagar. Fre till sön var jag hos Jepser. Hur mysig som helst var det. På lördagen så var vi på loppmarknad med hans föräldrar och sen senare på dagen så var vi på bio på heron och såg på mamma mia. Och den var jättebra tyckte jag.

SÅ DET VAR EN RIKTIGT BRA HELG VERKLIGEN.. KUNDE VERKLIGEN INTE BLI BÄTTRE!!
ÄLSKAR DIG MIN POJKE <3

Igår så tävlade jag i slägga nere på IP och Jesper var där åå så kul det var. LYCKA säger jag bara..
Faan så bra det gick blev ju förfan 36.21m nytt pers med 1m och 2 cm LYCKA LYCKA LYCKA säger jag bara...
var ju så kul att jesper var med. fick visa fan va jag kunde.
fatta det är baar 3m och 79cm kvar till 40m det blir ju bättre och bättre för varje tävling nu ju. :)


Men men IDAG FYLLER MIN PAPPA ÅR. 48 år blir han. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! :)

Ha det bra nu ska jag surfa vidar med min nya data och ladda ner msn å så!! :)
LYCKA ÄE ORDET FÖR IDAG!
både fär att jag är lycklig och inte lycklig men men jag mår bra kan ändå inte må så bra som jag gör.

ÄLSKAR DIG!!
Trackback