...

var ett tag sen jag skrev nu. orkar inte det nu heller men jag yänkte bara tala om att jag åker till åland imorgon och kommer hem på söndag. Ska åka över och tävla. ska väl bli sådär. får bara hoppas att det finns tävling för mig..

Skulle ha packat just nu men jag hamnade i sängen. Har haft ont i huvudet underdagen och sen när vi åkte och handlade så fick jag mer ont i huvudet och sen vi kom hem så skulle vi käka midda och jag var jätte hungrig. Efter maten så gick huvudvärken bort men nu för 15 min sen kom det igen och plus att jag fick ont i magen så jag spydde upp allt jag hade käkat :'(
Förlåt att jag är lite äcklig :(

Nu ligger jag i sängen och små fryser vet inte riktigt vad jag ska göra. skulle ha hunnit och packat men nu orkar jag inte stå upp. :(
Får hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk nu när vi ska åka å allt!!




IDAG har jag annars inte gjort något. Kollat på OS och Beck och sen hållt på med datan.


Idag så har också jag och Jesper varit tillsammans i ett halv år!! :)
Älskar dig mest Jesper. Du är världens bästa. Det finns ingen annans som du och du gör mig så himla lycklig.
Du är värd så himla mycket..


ÄLSKAR DIG JESPER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback