JSM Norrtälje

Jaa idag var det då dags att åka till JSM och bilen gick mot Norrtälje där årets JSM i friidrott var.

tävlade i slägga och det har ju känds bra tidigare i veckan med i onsdag så trog jag på någon sträckning i ryggen som idag inte än har gått över.
Försökt under tävlingen att inte tänka på det och smörjde in det i mallan och före. men det gick inte.
Eller det gick väl inte jättedåligt kastade 32.80 Men det gjorde riktigt ont i ryggen. Så dom om kring mig tyckte jag ska börja köra mer mage och rygg träning och börja med seriös styrketräning i höst.

Men ryggen just nu känns verkligen inte bra så jag funderar på att jag ska ta ett besök till någon sjukgymnast som kan hjälpa mig lite så jag får ryggen bra nu så jag klarar av tävlingarna som är kvar i slägga i år!


L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback