STOCKHOLM & FLICKAN SOM INTE VILL BLI STOR

Kan inte sov. ligger här i sängen och kollar på sex and the city och nu bloggar med min dator. Ska försöka sova sen när jag har skrivit klar.

Var i stockholm med Jesper idag! eller igår klockan har ju blivit mycket nu när jag skriver.
Men Det var jättemysigt i Sthlm med Jesper. Gick runt och kollade en massa och shoppade en rosa tröja, rosa usb minne 4 gb:s och en svart mössa. allt detta gick på 400kr ca
Lägger upp bilder imorgon på det om jag hinner eller orkar.
Jesper köpte ett par skor som var skit snygga. Lacoste var det svart med lite grönt super snygga. Dom ser inte ute som att det var lacoste var inte riktigt som don brukar se ut och därför gillar jag dom. SNYGGA!

Jesper var så himla snäll och bjöd mig på lunch och sen fika. Hur söt som helst ju.
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG VERKLIGEN
Efter sthlm så åkte vi hem till han och hade det trevligt.
ÄLSKAR DIG MEST!! <3

Sen när jag skulle hem så tog jag sista bussen hem och det roliga var att det var en gammal kompis till pappa som körde men han kände inte igen mig.
Men jag var själv på bussen ända tills jag skulle gå av vid silverstigen och där satt pappa och väntade på mig. Så jag klev av och då såg han som körde bussen pappa och stannade bussen och öppna igen och dom började snacka.
sen stod en lite stund och sen bestämde han sig att skita i att köra ända till centrum så han körde pappa och mig en bit och dom snackade vidare en massa. Så det var roligt de. !! ;)

JAA och nu ligger jag här i sängen som jag skrev tidigare..
Saknar jesper gör jag och tänker en massa.
Eller jag började tänka när jag satt på bussen själv.
Jag vill egntligen inte bli stor fast jag vill de. JAG VILL VERKLIGEN INTE. fattar verkligen inte. är 18år och känner som att livet börjar att ta slut, nää inte ta slut men det känns jobbigt att bli äldre för varje dag. När man var lite så ville man bli äldre och man drömde, lekte och man kunde bara vara.

NU va fan mitt huvud håller på att sprängas i bitar och min mage har som en klup i sig. Vaknar med det varje morgon och somnar med det med. Eller inte jämt har jag inte de. När jag är med jesper så känner jag inte av det lika mycket.

JAG VILL VARA STOR MEN ÄNDÅ LITEN hur svårt ska det va.
Skolan börjar snart och det ska bli kul att börja 3:a men faaan sista året och sen då? vad ska jag göra? Vad vill jag bli? Friidrotten? jaaa VAD SKA JAG GÖRA???
Har en så konstig kändla hela tiden i magen. pallar verkligen inte med alla det här.

HUR SKA DET GÅ FÖR MIG?
jag skulle vilja vrida tillbaka tiden och börja om från början. Hoppas över allt svårt och jobbigt.
Fattar verkligen hur jag ska lyckas eller på något sätt så kommer det att göra det. Men jag är så himla besviken och sur på mig själv. ingen kan säga att jag inte ska vara det för att så är det verkligen sur ska jag va.
Men frågan är nu hur ska jag fixa det? hur ska jag orka? jag kommer inte klara!!

JESPER DU HAR ÄNDÅ FÅTT MIG ATT KÄNNA MIG BRA.
DU FÅR MIG ÄNDÅ ATT MÅ BRA.
DU ÄR DEN ÄNDA SOM FÅR MIG ATT MÅ RIKTIGT BRA:
TACK ÄLSKLING.

med dig kan jag vara mig själv till 100% och behöver inte spela någon annan som jag inte är.

DET ÄR JOBBIGT FÖR MIG FÖR DET FÅR MIG ATT FALLA NER!
MEN VARJE GÅNG JAG HÅLLER PÅ ATT FALLA SÅ LUFTS JAG UPP IGEN.

TACK JESPER.
Vill du veta en sak?
Aaaa!
jag tror du är kär i mig :$ MYCKET

såååå sööööööt

Nu ni!! Nu ska ni inte behöva läsa mer jag ska kolla klart på sex and the city nu och sen sova.
080808 OS INVIGNIG YEEEES LYCKA!! :)





Trackback