1 December

Nuu är det December.. Äntligen
December ärän månad som går så himla snabbt. Eller det känns alltid så!

Idag hade vi studiedag så jag jobbade på dagisi köket mellan 10 till 14.
Efter så gick jag ner till stan och kollade runt lite hittade inget direkt snyggt. Men jag kollade inte så mycket.
Fixade en annan sak också. Sen Spelade jag men det gick åt helvete för att SSK vann.. FAAAN då!
Men men jag får väl vinna nästa gång! :/ 

Imorgon är det skola igen då. Ändå skönt har bara matte och sen klassråd, så jag börjar 11.40 riktigt skönt. 
Den här veckan gårjag bara i skolan Tisdag, Onsdag och Torsdag 
På Fredag så har jag hemma arbete så det är skööönt..

Men nu ska jag kolla på tv!

 
puss på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback