2008 snart 2009

Jaa då var det sista dagen på 2008. Känns sorligt fast ändå inte. Det här året har gott så himla snabbt fattar verkligen hur det kan gå så fort. men det kan vara för att jag ändå har haft ett jättebra år.
fyllt 18 år och allt. Tänk att jag mådde så dåligt för att jag skull fylla 18 och det var för att jag kände inte för det. Jag började tänka på så mycket och jag ville verkligen inte bli "STOR" eller vuxen eller vad man nu kallar det för.
Men tänk er. idag mår jag riktigt bra att vara 18 men en sak är jobbigt nu med. Jag vill inte bli äldre. när man var mindre ville man bli större och nu nä
r man blir det så vill man inte. konstig asså. Jag nöjer mig att jag skulle få vara typ 18år resten av mitt liv. Det känns liksom bättre att säga att man är 18 år istället för 19 som jag snart blir. tänker er det är inte många dagar kvar tills jag blir 19. ALLA 19 va är det för ålder. nä fan. ska nog hoppa över min föddelsedag haha

Just nu sitter jag och äter frukost. sista frukosten för iår. och kollar i hm katalogen. :)
Men ska snart gå och duscha och börja göra mig fin inför kvällen. Det är mycket jag ska göra för att bli extra fin. Det värsta är att sätta dit lösnaglarna. Det blir alltid att jag råkar limma för mycket så det riner på kanterna och jag limmar ihop fingrana typ på mig. Men idag tänkt jag sitta och ta det lungt och inte ha så brottom. det ska bli skit snyggt har jag bestämt mig för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback