Efter skolan så

Jaa min dag då. Beräätade ju tidigar lite när jag hade projekt.

Efter skolan så följde jag med Rebo hem till henne och hon skulle göra varm banan med choklad och då skulle jag få smaka.
Så de käkade vi + att jag käkade en dumlestrut och sen drack oboy till. Riktigt jävla onyttiga. haha
Men roligt var det när rebo stoppad bananen i micron och smällt choklade så började bananen brinna haha :) BRA JOBBAT! haha men ingen fara

Men det blev typ inte gott fördet var för mycket choklad i bananen för det blev för sött för min smack.

Sen efter fort mumsade så somnade vi på soffan när vi kollade på tv och haha Rebo somnade och snarkade haha JÄTTE HÖGT! sööött!

Sen vaknade vi och hon körde mig hem.

Sen hemma så fortsatte jag sova på soffan och sen åkte till siba och hämta mobilen...

 

Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback