En fråga ..

Jaa jag skulle sova men nu blev det inte så..

Jag har bara en fråga som jag skulle vilja ha ärliga svart på.

Är det dåligt att ha dåligt sjävlförtroende? Om man har det gillar man säg själv då?
Om man har dåligt självförtroende och inte gillar sig själv och typ skäms
Kan man älska någon då?

Man ska inte vara EGO för det är ju inte finnt men alla är väl ego lite? eller?
Jag vet inte! Jag känner att jag är en blandning av ALLT!
Har dåligt självförtroende gillar inte mig själv alltid, skäms men ändå lite ego plus att jag älskar en annan person så himla mycket!

Jag har bara hart att om man inte älskar sig själv så kan man inte älska andra SÄMMER DE??

ÄLSKAR DIG JESPER OCH ÄVEN MINA KÄRA VÄNNER SOM STÄLLER UPP FÖR MIG OCH GÖR MIG STARK
NI FINNS I MITT HJÄRTA OCH MEST DU JESPER
Love you




NUUU GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback