Hemma igen :/

Nu sitter jag hemma. Har ingen Jesper att sitta brevid, ingen som jag kan hålla. Känns konstig att åka därifrån.
Ska lägga mig snart i sängen och kolla på sex and the city. Har kommit till 3 säsongen. 

Idag då. Åkte i från jesper vid halv två. Åkte direkt till strängnes där vi skulle hämta syrran. Men innan vi gjorde det så åkte vi och kolla på bilar. Vi måste köpa en ny nu.
Sen hämtade vi anna efter det och sen åkte och handlade lite i strängnes. Köpte nya strumpbyxor  som jag ska ha på mig på nyår. Sen åkte vi till donken och käkade. 
Hem sen och bytte om bara och åkte till sätra och tränade. Så jag tränade med mamma Slägga, var ensam från tränings gruppen där. Så det blev lite styrka plus några kast. Gick inte det bästa men hoppas på att det blir bättre. 
Efter träningen så åkte vi snabbt till skärholmen och kollade på GinaTricot men jag hittade ingen jag ville ha. Och sen in på Björn Borg och köpte nya trosor till mig. 
När jag tränade så var pappa på media market och då köpte nya hörlurar till min ipod haha ROSA var dom också. haha helt och hållet. 
 













Här är då min nya klänning
som jag ska ha på nyår.
Som jag köpte när
jag var på stan med Jesper igår.
Den kanske inte ser så
himla snygg ut på bilden
eller när den hänger sådär.
Jag tycker att de inte ser så rolig ut.
Men på. ojoj då ÄLSKAR jag den


















Idag tog julen slut också inne på mitt rum. Julgranen är borta och så.
Imorgon ska jag möblera om lite inne på mitt rum och åka ner till stan och hitta några snygga skor till klänningen.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på SEX AND THE CITY. den serien är grymt bra..

SAKNAR DIG JESPER. KOMMER KÄNNAS KONSTIG ATT SOVA SJÄLV NU EFTER 4 nätter :(
ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback