Idag

Idag när jag vaknade så hade jag jätteont i örat :(
Tänkte inte åka och träna då på morgonen med det gjorde jag ändå kändes bättre efteratt tag.
På täningen så körde vi olika medicinbolls övningar och sen mage och rygg i gymmet. Kändes riktigt bra.

Sen till skolan träffade Ellinor och satt och lata oss i soffan tills Rebecka komoch vi gick och käkade Lunch.
Sen var det matte och det gick sådär. Det är kanska lätt det vi håller på med nu i matte b.

Sen fick vi tillbaka förra provet och bläääääää omprov på mig :(
Men det kände jag på mig fan. Det gick så jävla dåligt. Typ hela klassen fick IG typ en som fick G+ som jag vet

Sen var det klassråd och då fick vi veta lite om alla poäng tävlingar som vi ska ha inför studenten.
nästa onsdag så är det pepparkaks hus tävling och på avslutningen så är det sång tävling.
På sångtävlingen så ska klassen komma på en text till en jul låt och texten ska handla om klassen och programet typ.


Men nu ska jag fixa till mig för om en stund så ska jag på julbord. Det är klubben som har och dom har bjudit in oss som sitter i friidrotts sektionen där jag sitter med. :) 



Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback