Idag kortfattat

Idag har väl varit en halv bra dag eller vad man nu ska säga fast väldigt tråkig. Mådde dåligt i skolan men var där ialla      fall hela dagen.

kom hem satte mig ner och pluggade matte. Och sen åkat vi och köpte en miniräknare.

 

Fast när vi klev ur bilen nere på stan så började jag blöda näsblod. Jaa Louise med all otur idag
men men miniräknaren var bra i allafall

Sen efter åkte vi hem igen snabbt och sen på träning, Men när jag kom till träningen så blödde jag lite fortfarande och snurrig i huvudet. så det var att sitta på bänken plus att jag körde lite  sen men efter det fick jag jätteont i huvudet. Nog pga av att jag blödde näsblod.


Men nu är jag skittrött så jag ska gå och lägga mig nu och kolla på film.
Måste sova i natt har träning i sätra i morgon bitti.

IMORGON ÄR DET OCKSÅ TOMTE NATTEN I SÖDERTÄLJE :)

Godnatt och pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback