Lite från igår och idag

Är trött och ska sova om några minuter. Men jag måste skriv lite om igår och idag.
Igår åkte jag ju till jesper och var med och firade honom. Det var riktigt trevligt där. Ganska mycket folk.

Jesper fick i present en Peak väska och halsband.
halsbandet var ett dela hjärta halsband så då fick jag också ett halsband. Jag är riktigt nöjd för de var så fint.
Men igår var en riktigt mysig dag!


Mitt halva! Fiiiiint jesper fick då med Louise på


Idag då.
Idag var det upp ganska tidigt åkte med jesper och kollade på hans hockey träning.
Sen efter så körde dom hem mig.
satt hemma en stund sen följde med mamma och Anna och gick ut till ica maxi och handlade. Sen kom pappa och hämtade oss. Sen hem Byte om snabbt och sen i väg igen..
Hade träning idag i sätra.
Körde lite kula + Diskus sen körde jag lite längdhopp med. Men det var riktigt skönt att träna. fast hade riktigt ont på låret. har ett stor blåmärke som gör hur ont som helst...


ÄLSKLING! INTE MÅNGA MINUTER KVAR NU TILLS DU BLIR EN STOR POJKE!!
Grattis i förskott!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback