Min dag ..

Vaknade ganska tidigt tog en dusch och käkade frukost. Gick ner till tåget vid 8 och tog kvart över 8 tåget från Södertälje.
Sen gick till gymmet och körde lite mage och balans övningar mest!

Duschade och fixade till mig och gick till skolan och var där 11 och käkade.
Sen var det matte .. Först var det svårt men när jag fattade så var det lätt :)

ROLIGAST var att Rebecka somnade på matten och skulle gå och dricka vatten och kom aldrig tillbaka. Då hade hon typ somnat i en soffa... Bra jobbat Rebo.

Sen satt vi och väntade på folkhälskunskapen men nej nej vi skulle fan inte vänta HON VAR SJUK..  men men så vi slutade tidigt. 

sen åkte jag hem och slappa framför datan och kolla på andra avenyn dom tre avsnitten för den här veckan. Sen efter åkte vi på förelästning eller vad man nu ska kalla det för.
handlade om mental träning,mål och fokusering, andnings (massage), Kost, och kroppsfett.
vet inte om det var roligt eller tråkigt. Tror detvar tråkigt. Det var liksom inget roligtoch man lärde sig typ inget nytt förutom lite med adningen fast ändå inte. Det var typ bara att man kunde massera så det blir bättre. 

Aja de var väl lite bra iallafall. 

Men nu är jag skit trött. ska läggamig på soffan och lägga på mig lite mer fett på min feta kropp haha :P 
Nädå. ska dricka lite julmust. 
Men Fan det är jul man ska få äta och dricka. Men snart är det slut på det och då jaävlar ska de bort!!!!!!

Feta pussar!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback