Mys/Stan

Kom hem prcis från stan. Gick där med brorsan och sen kom Ellinor, Viktor, Åsa och crike.
Vi gick runt och kollade lite och så. Innan vi träffade dom så köpte vi Julklapp till våran kusin.

Gick även runt och kollade efter julklapp till Jesper men jag hittade inget. Men jag åker nog till sthlm imorgon och kollar där om jag orkar åka dit. Annars ska jag dit på Måndag! Vi får se. 


Innan jag gick ner till stan så blev det en stor kopp med glögg och Mysteriet på greveholm.. BÄSTA!!
Sen blev det en tupplur också på de haha Skönt att sova.
 

Ska nog gå och ta något att äta nu. Har inte ätit någon middag sen krypa ner i sängen och kolla klart på det jag inte hann. :)

Godnatt Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback