nä men ..

Vet inte hur jag ska göra imorgon. Vi skulle vait lediga imorgon men det är vi inte nu för vi ska ha en jävla dag inför kursen Idrott och hälsa B som vi har nästa termin. Hur onödigt som helst enligt min medning.

Plus att jag ska dit själv och då känner man sig inte så taggad till 100..
Plus att vi börjar 8.15 och slutar 15.00 vanliga fall så börjar vi 9.50 och slutar 13.05

FAAAN säger jag bara. Orkar inte men jag får väl gå ändå fast det är jävligt tråkigt å allt.

Aja ska grypa ner i min stora sköna och varma säng nu och kolla på en film så jag somnar.
Har svårt att somna om det är tyst. Gillar verkligen inte sova själv länge så jag somnar med tv på och granen tänd. Hur mysigt som helst när hela mitt rum lysser rosa! :)

Men nu blir det godnatt till alla och även godnatt för min blogg.
Men läs gärna imorgon igen. FÖr då är jag tillbaka med nya saker som har hänt och kanske lite annat! Vi får se imorgon.

Godnatt med er alla!

 
Love You Jesper.
Saknar dig så mycket!!

4 dagar kvar tills du inte längre är min lilla pojke.
Looooooove yoooooooooou!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback