på väg

Sitter på bussen på väg till Jesper.
idag ska vi fira hans födelsedag. Fast han fyller år på måndag. :)
Snart så blir min pojke stor :)

Så idag blir det att fira honom. <3

IGÅR så var första träningen i sätra med gruppen. :) och JAG hoppade HÖJD!! Fan HÖJD av allt. hatar höjd. men det gick ju bra 135 klarade utan problem hahah höhö

gick igår till skolan på föreläsningen och det var väl bra. Det var bra att jag gjorde de för om man inte gick på den så kan man inte få vg och mvg.
Sen hände det en rolig sak .. en ragnhild elev kom  in och störde och började typ dans eller va fan han gjorde på scenen.
Men när vi slutade fick han gå in och säga förlåt haha. så då  kom typ 5 st till in och han och stod på scenen och sa förlåt plusen en lärare från ragnhil som kollade på. hahah Ragnhild elever är jui lite bättre än andra haha nej nej IGELSTA äger..

men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla ut genom fönstret. Blää det regnar..
men men men hörs
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback