Sköönt Ledigt nu. :)

Nu är jag ledig tills måndag! :)
Har inga lektioner imorgon och det är så himla skönt.

Idag har det varit en skön dag! Åkte till sätra vid 8 från skolan tränade där någon timme. Sen åkte till skolan käkade lunch och sen hade matte. Jag hade redan börjat gjort på övningsprovet som dom andra fick idag så jag hade bara två tal att räknaut som jag behövde hjälp med. Och det fick jag och sen fick jag gå för jag var klar.
så jag slutade kvart över 12 :)
Hade ingen lektion efter heller för vi var ledig från den idag :) Riktigt skööönt.

Så nu tror jag att jag ska grypa mer i soffan med en filt över mig och dricka te eller om jag hittar glögg, och den kolla på en bra film.

Hörs sen. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback