Ett regnit Sthlm

Idag var jag till sthlm med mig själv. Låter kanske lite trist men ganska skönt. Att bara gå runt och lyssna på musik och shoppa lite fast det rengnade och det var jobbigt. :(
Handlade Julklappar till Jesper och en till mig själv. ;) Haha

Nädå det är ingen julklapp det är min julklänning för i år. Ska bära den imorgon tror jag när vi ska till Farfar och Gun-Britt.
Sen kommer jag ha den självklart på julafton. men jag tänkte inviga den imorgon på Lucia å allt.:)

Sen idag skulle jag och träna men jag klara inte av det. :( Har så himla ont i huvudet. Fast blivit bättre nu.

Just nu sitter jag och lyssnar på dagens bäsa låt Poker Face med Lady Gaga så sköön


MIN NYA JULKLÄNNING FÖR I ÅR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback