Today

Idaaag så skulle Jesper väcka mig och det gjorde han med, kvart över 7 gjorde han det. Men vad gör jag JO jag SOMNAR om till Aaa, lyssna nu HALV 11 :O usch hur kan man göra det???
Trötter jaa det är jag de.
Men jag hann precis till matten som började 11.40 och det var tur det.
Gick riktigt bra på matten idag! LYCKA!! :D Sen efter var det bara klassråd där vi bara snacka om typ studenten..
Efter så åkte Åsa och jag ner till stan så gick vi på HM och köpte två mössor till mig.
En vit och en Svart. var ta 2 betala för 1 så det blev bara 49.50 för båda och sen ett läppglans ;)

Sen åkte jag hem tog lite och käkade och sen väntade på att mamma skulle komma hem från jobbet.

När hon kom hem så körde pappa mamma och mig till stan. Fixade med Jespers Present som jag köpte igår och sen köpte en halsduk och vantar till den svarta mössan. Och de var som tidigare som mössorna ta 2 betala för 1 så den här gången blev det 79.50 NICE mycket för pengarana fick jag.
 
Sen köpte jag även nya örhängen STORA pälor skit snygga hade så stora förut men tappa ena så nu har jag nya :)






~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


                                                                                                                                                                                                                          


Men nu skajag gå och lägga mig tror jag och kolla på
Tomten är far till alla barnen,
hann inte kolla klart hela igår ;)
Puss på nosen! GODNATT!





~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Älskling 6 Dagar kvar !! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback