Uschdag idag! blä

Hatar den här dagen fan.
Idag hade jag matteprov och det gick åt helvete fast jag kunde. Hade pluggade som fan på övningsprovet fast nejnej man byter om lite och tar typ skit konstiga tal som man inte fattar något av.
En glömde jag typ när jag satt på provet och direkt när jag kom ut från provet kom jag på den och en annan uppgift. FAN säger jag bara. HATAR matte prov och gillar verkligen inte hur dom hade gjort provet fan.

men men får väl göra om det och då fan ska jag visa att jag kan. För det kan jag.

Aja idag ska pappa, brorsan och farfar på basket och jag ska kanske med. Men jag vet fan inte om jag orkar. Borde plugga så jag stannar nog hemma.
blä. Har en jävla massa att gör fast hinner inte göra det. :(

aja ska börja plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback