today

Idag på förmiddan så började jag kolla på första skivan på andra säsongen på SEX and the CITY!
Kollade på 6 avsnit och det var jättebra tycker jag. Älskar den serien.


Sen käkade vi lunch och efter det åkte in till katrineholm.

I katrineholm så var vi inne på banken och sen Åhlens och handlade mer glitter till julgranen och till våran nya julgransstjärna.
Sen handlade lite mat och så och sen åkte hem.

när vi kom tillbaka så fixade jag med glittret i granen slog in julklappar och fixade lite och sen gjorde nya stjärnan.

så här snygg blev den haha ...



och så här blev den när den var i granen ...



Efter så käkade vi middag, gjorde kolla och mormor och jag spelade kort. haha jag är bäst vann med 6-2 hihi BÄST BÄST

Nu sitter jag och mumsar på praliner hihi



2 st med champagne
2 st med jordgubb och champagne


Hur smarrigt som helst..

Så nu trycker jag i mig dom och slår in julklappar sammtidigt.

Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback