Julafton till idag ...

Jaa nu är jag tillbaka och bloggar. Har tagit lite julledigt haha.. ;)
Nu tänkte jag skriva lite om dagarna sen julafton plus bilder från julafton som jag aldrig laddade in..


 
Min julafton blev inte grå. :)
Dagen innan satt jag och önskade att det kunde börja snö. Vill ju ha en vit jul. Det blir mysigre om det blir en vit julafton.
Och vet ni, När jag vaknade på julafton så snöade det lite. men sen senare så började de snö mer och mer. och det blev vit på marken så fint. :) Bilden är tagen ut från mormor och morfars fönster när det snöa.


                         förmiddan på julafton så blev det att kolla på list sex and the city. Så himla bra. Kollade på 6 avsnit.










Självklart så hade jag
 min röda klänning
på mig på julafton.














Julgranen
och alla julklappar under.










 
Mina julklappar va inslagna i det här fin pappret.
 
Julklapp från brorsan.
En stor rosa necesär och en liten.
Body butter, hand kräm, dusch tvål och shimmer body lotion.
och en massage grej

En rosa tränings väska av mamma och pappa plus
pengar fick jag.

julklapp från mormor och morfar
choklad och en spargris.
Den spargrisen har mormor och morfar sparat pengar till mig i när jag var liten
och nu fick jag den plus pengar i den :)

Läppglans med ett häng smycke på och ett silver halsband med ett hjärta
fick jag av min kusin.

Morgonrock av min syster
och ..

haha plåster..


Det var lite av det jag fick. fick ju även pengar som jag fick tidigare av farfar och Gun-britt och sex and the city boxen av Jesper.

TACK FÖR ALLA JULKLAPPAR!

Nu berättar jag lite snabbt vad jag har gjort dagarna efter julafton.

Juldagen: Var fortfarande oss mormor och morfar fast åkte hem senare på kvällen. Saknade Jesper så himla mycket. Så då tog jag tåget från flen till Gnesta och där hämtade Jesper och hans far mig. och sen dess har jag varit oss han.

Annandagjul: Åkte och tränade med Jesper och hans mamma. 
Vi körde gympa pass på gröndal haha och det var riktigt roligt haha. Sen efter så körde vi lite brutal bänk och så. 
och sen åkte vi runt och kollade efter tv apparater så jag kollade runt lite efter min mobil som jag vill ha och ska köpa snart. 
Sen käkade vi middag hemma jespers Farmor och farfar.

27 Dec. Igår :  då åkte Jesper och tränade och jag blev kvar själv hemma oss han.
Så jag gick upp och duschade och fixade lite frukost och så. Sen satte jag med jespers data och kollade runt lite plus kolla på lite tv:e program.
Sen på kvällen satt vi och spelade kort skit länge och det var hur kul som helst.
Först så spelade vi vänd 10:a och då vann TYVÄRR Jesper med 5-4
Sen spelade vi stress och då vann han med :/ hmm
Sen blev det poker och så vann han IGEN!! INTE BRA LOUISE..
och sen sist neger och president. och då. LYSSNA NU NOGA. ;)
DÅ VANN LOUISE alla omgångar hahahahaha
Jag är kung på de spelet haha..

IDAG: upp ganska tidigt, käkade frukost ocg sen åkte till gröndal och gymmade med jesper.
var lite lat i början men sen körde jag på. och den kändes bra efter.
Skönt att träna med jesper som kör med mig...
Sen efter vi hade tränat så åkte vi först hem till mig. packade ut lite kläder från väskan och tog lite nytt.
sen åkte ner till stan och gick runt där.
Jesper och jag gick och hans mamma för sig själv.
Jesper hittade en snygg t-shirt på MQ och sen gick vi runt och letade efter en klänning som jag kan ha poå nyår.
Vi letatade och letade och hittade ingenstans. HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT HITTA EN SVART KLÄNNING?
men vi letade i precis alla typ och sen hade typ slutat lete näör jesper sa att vi kunde gå in på lindex och kolla.
Där innen  brukar jag aldrig hitta något men givk in där ändå och hittade en svart klänning. kanske inte så som jag hade tänkt mig att min klänning skulle se ut. ganska enkel fast ändå inte.
Först när jag kollade på den så tänkte jag NEJ inte den heller. Men sen tvingade  Jesper mig att testa den och när jag testade så bra ÄLSKADE JAG DEN. 
Den satt skit bra och var skit snygg. plus att den var på rea så plånboken blev glad över det. Den kostade bara 279 kr och jag hade tänkt mig en klänning i typ 500kr så det blev ju skit bra. Då har jag råd med list små saker till den. typ som Skor och något smycke kanske.

Bild på klänningen kommer imorgon..


Men nu har jag inte tid att skriva mer. jesper sitter brevid och suckar haha. Vi ska gå ner och sätta oss och spela neger och SJÄLVKLART ska jag försöka vinna idag med

Pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback