11 Februari 08

Varför gör man saker som bara förstör för sig.
Varför ta i lite till när man är helt slut?
Varför gjorde jag så igår?
Jag tänker inte på min hälsa, måste börja göra det nu!

Det ända jag tänkte på när allt hade hänt var hur jävla underbar du är! <3

Jag vill att du ska förstå!
När andra sviker dig,
Så betyder du allt för mig!

Jag skiter i vad alla säger, jag bryr mig inte. Du betyder allt! <3

__________________________________________________________


Idag var en ny praktik vecka, bläää!  ; )
Orkar inte det här längre.
Jag klarar inte av det här.
Vill bara bort från skiten!

Men tack att alla som bryr sig om mig för ni gör min dag och ni gör så jag orkar med varje dag i mitt liv!
Mår så jävla bra för att jag har er!
Behöver inte nämna några namn för ni vet verkligen vilka ni är.

NI BETYDER MEST! J.E.S
Älskar er <3

LouiseJohansson . <3




Kommentarer
Postat av: jossan

godnatt sov gott:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback