25 Feb

Heej!!
Har varit dålig nu på att skriva blogg ett tag!
Men nu är jag tillbaka och skriver igen! : )

Vill bara säga att jag älskar Jesper så himla mycket..!!
Du gör så allt funkar!
Träningarna och allt! allt bara fungerar nu! Mår som en prinsessa!
Du betyder verkligen allt för mig.

Du är verkligen värd allt jag kan ge dig och lite till!
Mitt hjärta slår för dig..

ÄLSKAR DIG MEST JESPER LUNDBERG!!
image117image114


SPORTLOV!!
Jaa, nu är det sportlov haha och jag sitter i skolan och pluggar natur haha
Var i skolan idag och det var inte så himla jobbit ändå! det var ganska skönt!!
men jag skulle inte orka gå dit om jag inte hade Ellinor där. Älskar dig! <3

Ska gå i skolan så till onsdag så den är det lov torsdag och fredag! Sköööönt! lite lov!


Ha det bra!
LouiseJohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback