27 Feb.

Heeej, !!
Idag var det då sista dagen på Naturkunskapen för mig och ellinor. Nu har vi bara ett arbete kvar som ska vara inne nästa fredag! ; )
Det är så jävla sköööönt!! För det menas att jag får sportlov i alla fall imorgon och på fredag!
Men det blir väl inte så mycket lov eller att ligga hemma och sova!
För imorgon ska jag till dagis och jobba 10-16 kanske det blir lite tidare!
Och på fredag kanske det blir jobb med! aja kanske inte orkar det men men! jag gör väl det om dom vill att jag ska göra det.
Ska väl försöka åka på lördag typ till sthlm eller något och shoppa lite. men men vi får se om jag orkar det!

Idag är det ju 2 veckor kvar tills ELLINOR fyller 18år! : )
och det är typ en månad kvar till jag och brosan åker till Barcelona! har inte koll vilket datum vi åker för jag är inte så taggad på att åka! : ( men det blir nog kul när vi kommer dit!

Jesper & Ellinor Älskar er ni är mitt allt! <3
image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback