3 Februari 08

Ja det var en ny månad nu. har inte kunnat skriva för jag har varit oss Ellinor i fredas till igår! :)
Det var lika trevligt som vanligt. :)

Idag söndag var det JDM i Eskilstuna.
Jag var med på Kula, Tresteg och längd.
Kom 2:a i kula och tresteget och jag persade i båda grenarna! :)
9.05 i kula och 9.40 något i tresteget. längden blev inte så bra 4,40 men men helt okej.
så jag är jätteglad nu att det gick så bra som det gjorde för det var inte säker för några dagar sen att jag skulle kunna vara med och tävla för att jag mådde så dåligt. Men idag stämde det verkligen i tresteg!

tror att det är tack vare dig! <3

Sov som en prinsessa i natt!

104048-105
JDM K22 2:a i kula och tresteg!


Jag i kulringen! :)


Brosan kom också 2:a idag på 60m
och persade också på 60m! :) Grattis <3


Jag på prisutdelnigen i kulan! :)


Jag i Tresteget!
I luften i ut hoppet! landar i gropen och snurrar i sand gropen! :)

104048-109

En bra dag för L.Johansson!

men händelsen på motorvägen. usch! :(
Några körde av vägen så vi fick hjälpa dom!


HareBra! LouiseJohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback