10 Januari - Torsdag

Jag sitter här hemma eller Hemma och hemma vi har ju just nu två hem kan man säga!
Vi började flytta igår men vi flyttade bara över sängar så vi kunde sova i den nya lägenheten.

Men just nu sitter jag i den nya och har lånat pappas bärbara data så jag kan skriva lite. Får se när den vanliga datan kommer hit.

Just nu så sitter jag här själv dom andra är i den andra lägenheten och packar lite saker och jag sitter här och skriver pch lyssnar på när målarna målar om inne på brosans rum och i vardagsrumet. Tur att brosan får nya tapeter nu. För dom andra var ju så äkliga.. Bläääää :(

Jag ska snart gå över till den andra lägenheten och börja packa sakerna innen på mitt rum. Men jag orkar inte göra det just nu för jag så himla ont i huvudet.
Men vi ska väl hålla på hela kvällen och sen även hela helgen! Tråkit Tråkit...

Idag sa jag också till Inga min tränare i skolan att brosan och jag vill följa med till Barcelona så han skulle boka in oss två.
Vi kommer att vara borta i 8 Dagar och åker den 26 Mars så Jag missar inte Sandras 18 årsdag den 22 Mars. ;)

image82 image81


 

Barcelona men brosan måste bli bäst!!!


18' Dagar kvar
LouiseJohansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback