10 Januari - Trött

Jag är jättetrött. Sitter här med brosan i den nya lägenheten. Vi har precis plockat upp massa mat i skåpen och i kylen å så!
Så när är vi jättetrött så vi sitter här i köket med den bärbara datan och lyssnar på musik.
Mamma, Pappa och Anna är på väg hem. Dom har varit med Anna på akuten för hennes knä och nu skulle dom bara köpa mat och sen åka hem till den andra lägenheten och hämta mikron. Så jag hoppas att dom kommer snart för jag är så hungrig.

Jag vet inte hur min dag blir imorgon. Jag vet inte om jag ska åka till skolan eller inte. För det är panik här för vi måste få typ alla möbler i morgon från den andra lägenheten. För vattensakdan har blivit värre under dagen idag.

Ville åka upp till Sätra i helgen för det är tävling där i helgen och jag vill kolla på tävlingen, jag ska inte tävla själv men vill gärna åka dit och se på andra som tävlar.
Men så blir det nog inte. Eftersom vi måste få flytten klar.
Det värsta med den här flytten är att målan är inte klar med den nya lägenheten så vi kan inte ställa in alla möbler i alla rum. Men imorgon ska vi rensa och slänga en massa skit.

LouiseJohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback