11 Januari - Flytt

Fredag och jag sitter här.
Kollar på let's dance och lyssnar på musik.

Idag har vi då flyttat och varit slänkt min stora bokhylla.
Var bara i skolan en kvar sen åkte pappa och jag hem igen och började töma allt som var i min hylla å så.

Är jättetrött just nu. Tänkte hoppa in i duchen och sen gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon igen. för vi ska börja igen kl 9 å flytta. Och i morgon kommer också Farfar ochb hjälper oss. Tack för det! 
Idag tog det verkligen på mig. Har ont i ryggen och knät. Men om jag vilar så är det nog över tills imorgon.

Idag var målarna här igen och dom blev fördiga så imorgon kan vi flytta in möblerna i brosan och i vardagsrumet. Vi har nästan tömt hela köket idag. Vi har bara att töma frysen och lite små saker. 

Mina röda väggar inne på mitt rum blir jag typ galen på.. Men det kanske blir bättre när jag får min riktiga sköna stora säng och min andra möbler jag ska ha. 

Mormor och Morfar kommer på Tordag och hjälper oss med lägenheten. Sen åker dom hem på Söndag och sen kommer tillbaka sen några dagar senare efter det och ska hjälpa oss med min fest jag ska ha för släkten till min 18 årsdag. Festen ska var lördag den 26 fast jag fyller på måndagen den 28. men då till 26 så måste allt vara fördigt här och snyggt. 
Tack mormor att du åker fram och tillbaka. och morfar du med Tack!!

17 dagar kvar
LouiseJohansson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback