13 Januari..

Idag fortsatte flytten.
Idag har vi fått in nästa alla möbler. eller jag tror vi har fått det. Mormor och morfar kom och hjälpte oss idag. Mamma fick lite panik i går så hon ringde mormor och undrade om hon kunde komma tills idag. Morfar Åkte hem för flera timmar sen men mormor blev kvar och ska vara det tills på tisdag tror jag.
Sen kommer hon tillbaka på Torsdag igen. :) det blir att åka fram och tillbaka. Men Du och morfar är ju så snälla.

Idag har jag också fått in alla grejer på mitt rum så jag har bara lite små fix kvar.

Imorgon är det då v. 3 och jag går ut på APU.
Ska vara nu 3 veckor på södertälje sjukhus på avd. 10 sen efter som tre veckorna så har jag tre veckor på avd. 26

Men nu orkar jag inte mer måste fixa lite till på rummet sen måste jag duscha och sen sova för jag börjar kl 7 imorgon.. Blääääää

Imorgon 7-15 sjukhuset
hem fixa här hemma och sen får vi se om det blir någon träning. men vi får se.

Jag hoppas att alla i klassen får nu en bra APU och vi ses om 7 veckor efter sportlovet. Ha det bra.

15 dagar kvar
L
ouiseJohansson ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback