14 Januari - Första Dagen på praktiken

Idag var det då första dagen på praktiken. Har 6 veckors praktik men jag har tre veckor på det stället jag är nu och sen efter 3 vekor så byter jag till en annan avdelnig på södertälje sjukhus.

Det gick väldigt bra idag för att vara första dagen. Personalen där va trevliga och jag trivdes jättebra. Det var väldigt kul att vara på praktik nu. Jag var inte så taggad igår men när jag kom till sjukhusen och började jobba så blev det roligt. Jag fick en väldigt bra handledare tycker jag.

Imorgon är jag ledig. så då ska jag vara hemma sova så länge jag kan. För dom andra är ju hemma och fixar med allt så jag kommer nog inte få sova så länge. Tänkte ut och springa lite när jag har vaknat imorgon senefter det bli det fixa inne på mitt rum. plocka med grejer som ska upp ur låderna och så.

image86

Idag är det två veckor kvar. ; )



Tack för idag. Nu ska jag sova.
Ha det bra.
GeMigMer!! TACK!!!!!

LouiseJohansson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback