2007

Januari'07
104048-19
Jag fyllde 17år :)

Februari'07

Jaa, vad hände i Februari??
Hmm haha jag kommer inte ihåg ;)
Jag tränade mycket och tävlade!

Mars'07

Mars det var då jag lämnade mitt ultra blonda hår!
Ute tränigen började igen och Sandra Fyllde 17år :)

April'07

Jaa, då kom vi till April och då hände det rätt mycket som
kommer finnas kvar i mitt minne föralltid!!
Jag färgade tillbaka till ultra blont men redan dagen efter så vill jag ha tillbaka
den färgen jag hade innan så jag färgade tillbaka till den igen!
Sen det som finns mest kvar i minnet är Barcelona resan!
Det var så himla roligt där. Åkte med skolan kan man säga. 
Vi tränade och hade det jättekul :)

Jag var också i Saras skola och var Hårmodel och det var jätteroligt!

Maj'07

Maj var den månaden då jag verkligen började känna Ellinor! och dom andra tjejerna
Men det var verkligen något speciellt att lära känna Ellinor! 
Hon betyder massor för mig och kommer alltid att göra det.

Maj fyllde också Brosan 16år ;)
och jag blev så skadad i baksidan av låret! inte kul alls för det gjorde så himla ont.
Jag kunde inte sitta och jag kunde inte ligga, gå i trappor och en massa annat kunde jag inte heller göra.

Juni'07


Jaa i juni kom den här fina bild till som togs av Björn-Erik :) 
Det var en massa tävligar ,
Kringelspelen där jag vann tre guld och ett brons

DM K22 var och jag kom 2:a i Slägga

Skolavslutnig- Den var den bästa i hela mitt liv. Vi hade ju det så kul Rebo och Åsa på kvällen och det är minnen för evigt verkligen. Kommer alltid att komma ihåg det men samtidigt aldrig mer göra om det haha :P

Brosan slutade 9:a och blev Annerstaskolans året Friidrottselev : Duktigt pojken!! :P

Friidrottsskolan körde igång igen och jag var Ledare

Och Det bästa i Juni var Världsungdomsspelen i Göteborg alltid lika kul att åka dit och tävla i så
stor tävling. + Att få gå på Liseberg hihi :P

och en kille från Australien kom och tränade med oss. Han var lika gammal som mig och skit söt haha :P

Juli'07


Tävlingar tävlinga och tävlingar. :) Nää så mkt var det inte
Men om jag säger Juli 2007 så sitter minnet kvar på vaden! haha
Det var på peab-spelen då jag hoppade tresteg och satte spikskorna i vaden och drog till i luften innan jag skulle 
lande och fick jättelånga sår över hela vaden och dom har nu blivit ärr. :(

Jag var med mamma, Pappa och anna och besökte två slott
Tullgrans och Nynäs slott 

Augusti'07


Var på vinön fråga mig inte vart det ligger för det vet jag inte haha :P
men jag var där iallafall med Marie-Louise min moster  Anders, Gustav min kusin och Mormor och Morfar

Men sprang jag KK-Joggen i Katrineholm 5,1km kommer inte ihåg tiden 

Jag var på stora SM och var där och träffade unga tränare från hela sverige så jag var i Eskilstuna en hel helg träffade nytt folk och sen fick kolla på sm alla tre dagarna så jag fick se än massa friidrotts kändisar :P

Var på The Voice med Rebo och Åsa :)

Sen var var det ÅLAND!!!!!
tävligen på Åland!! skitkul tävling
var borta en hel helg och tävlade badade och hade det jättetrevlig
Kom 1:a i 800m, Tresteg
2:a i Spjut, 80m häck
och 3:a i 100m

Men började skolan igen !!

September'07


Ja september var ju en månad med Träning,Tävlade, festade och otur
Det var DM där jag kom 3:a i kula 2:a i diskus 1:a i slägga och 2:a i spjut
Skol-Sm men där gick det inte så bra efter som jag var sjuk så det gick inge vidare

Sen var det än jävla massa fester haha trevlig trevlig :P

Men oturen var ju så den 7 September det var då jag blev biten av en hund i ansiktet :(
R.I.P Tilda

Oktober'07


071027 det var då jag och Ellinor gifte oss haha :P
Det var då jag gick veta hemligheten som jag aldrig kommer att glömma! <3

Älskar dig föralltid Mormor!! <3

jag klippte av mitt långa hår :(
Var på Annerstaskolan på deras öppetshus 
sen sen tränade jag en massa i skola och på dom vanliga tränigarna.

November'07


Morfar fyllde 70år
Anna (syrran) fyllde 13år

det var NM i terräng i kusens backa

Var i Örebro på regionsmöte (elitutveckling)

Doping föreläsnig 

började träna i Storängshallen i Huddinge

Började Följa mitt hjärta men bara några dagar senare var det inte så längre
<3 </3 :(

December'07


jaa den här månade var nog av den värsta 2007 eller kanske inte. 
Men jag kommer att minnas att den var jobbig 
och den var jobbigt på än massa olika vis men jag orkar inte berätta allt. 
<3 </3 </3 <3 </3 <3 <3 <3 </3 </3 </3
så jobbigt var det.

Men med släggkastnigen var det bästa i hela mitt liv den här månaden, gick så himla bra
Men jag kunde inte träna så himla mkt för jag var sjuk jättemkt hela månaden
Julafton firade jag oss mormor och morfar som vanligt och
Nyårsafton så käkade jag, Sandra, Markus och Elin midda tillsammans men bjöd vi en massa annat folk som kom
och firade 12 slaget med oss!


TACK FÖR 2007
NU SKA 2008 BLI ETT BÄTTRE ÅR!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli vårat år gumman..
2008 here we come =)
älskar dig jätte mycket

2008-01-04 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback