21 Januari

Heej, Orkade inte skriva igår när jag kom hem från Ellinor.
Jaa, jag var oss älskade Ellinor från Lördag till igår. Vi hade det mysigt och kollade på beck. Det var det vi gjorde.
Sen igår var vi i stallet med. Ellinor red på snorpan. Sen åkte vi hem till henne igen och efter en stund kom Erik och hämtade mig så körde han hem mig från Hölö sen följde han med mig hem också så vi låg och kollade på beck i guds namn! haha så den här helgen har det blivit några beck filmer! : )
Sen efter 5 timmar så åkte Erik hem! 

Sen fick jag sms av J haha. Ellinor du får inte tvinga folk så haha :P nä men det var roligt att han skickade! 

  
Ellinor och Snorpan in action

IDAG så var det ju Måndag och en ny vecka på praktiken på sjukhuset. Började 13:30 idag och slutade 20:00 Imorgon blir det eftermidag också! 

Måste säga att jag älskar Ellinor otroligt mycket! 
Love You !

Idag är det en vecka kvar!!
7 DAGAR!!!!  XD

Ge mig
Kärlek, Sommar och sol
Nuuuuuu!!


image92

LouiseJohansson - som vill ha mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback