23 Januari

Heeeej !!
Idag så började jag då 7 och slutade vid halv 3! Mycket att göra på praktiken idag med. Det är mycket man ska göra och allt ska gå så fort. Men det är ju bra att jag trivs där för om jag inte gjorde det så skulle det vara skit tråkit och man skulle tyåp dö varje dag för att det är så mycket att göra.

Igår kväll så pradade jag med underbara Ellinor.  : ) <3  Älskar dig verkligen
Då berättade jag för henne än massa saker och att jag nu ska rätta till mig lite.  : ) 
Jag har bestämt mig för att glöma allt tråkiga och det som har snurrat till för mig och att jag ska börja om på nytt...

Det här är tack var Bästa Ellinor! du får mig att tänka om! Älskar dig för allt du gör för mig. <3 

image93
Ellinor är mitt allt! <3

 
Nu ni, nu ska ni få se!
som en helt ny människa!

LouiseJohansson j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback