28 Januari - 18år!!

Idag fyller jag 18år!!
Men vill jag bli stor? Nä det vill jag inte!

Allt kan ta sig!
Fuck allt!!!!!

Mår verkligen inge bra. Min 18årsdag och jag är sjuk! kan det bli sämre än så!
Jag orkar inte med det här.  Kommer inte kunna träna på länge heller för min jävla kropp som är så jävla trög och dum och vill inte som jag vill!!!!!!!

Tack för den här födelsedagen. den kommer jag verkligen minnas som en tråkig dag.. den som skulle vara den bästa i mitt liv men nää så blev det inte!!! så man får väl tacka för det man får!!


Nu har jag fått bilderna från Ellinor så jag sitter och kollar på dom och blir glad!
lägger upp dom senare när jag har fått alla!

LouiseJohansson

Kommentarer
Postat av: mikaela

grattis i efterskott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback