5 Januari 2008

Imorgon är det dags. Årets första tävling för 2008!
Ärla-Spelen i Eskilstuna, Och jag ska tävla i Längd, Kula och Tresteg.
Men vi får se om det går så bra som jag vill att det ska gå. 
Mår inte så bra just nu! Värsta är att det onda går över sen kommer det tillbaka igen å så håller det på. Men imorgon under uppvärmningen och tävling så ska jag koppla bort alla tanka om dem. Ska försöka bara köra järnet. Laddar in bra musik i min ipod som gör mig glad som jag ska lyssna på i bilen på väg till Eskilstuna och sen under uppvärmningen och i mellan alla grenar. Då hoppas jag att jag glömmer alla, Alla jag inte vill tänka på just nu som gör så jag inte kan sova om nätterna.! 

23 DAGAR KVAR!!!!!
Jaa idag så var jag med Sandra nere på stan och hon köpte Jeans och jag köpte nya benvärmare! :)
Haha Jag och Sandra skulle träffas nere på stan idag klockan 12 men klockan 12 låg jag fortfarande och sov så hon ringde och väckte mig och undrade vart jag var. Så jag skyndade mig så fort jag kunde och sen fick pappa köra mig ner till stan haha : )
Förlåt Sandra!!   

SANDRA - Jag vill att du ska veta att du är det bästa för mig. Vad skulle jag göra utan dig. Allt skulle kännas piss om jag inte hade dig. Med dig kan jag prata om alla och du hjälper mig så gott du kan. Jag vet att du inte kan göra allt bra för mig men det lilla som bara att bry dig om mig gör så att jag orkar med allt! Tack att du finns!
Sandra jag ska försöka fixa det här men du måste hjälpa mig. Jag klara mig inte själv!

image68

Sandra du är min skydds ängel
Du finns alltid för mig när jag mår dåligt.
Älskar Dig så himla mycket, och jag tror inte riktigt att du får hur mycket jag älskar dig!
Finns här för dig precis lika mycket som du finns för mig!!



 

Louise Love Sandra Fore ever!! <333


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback