7 Januari 08

Måndag och idag var jag med Sandra och Markus när Sandra skulle göra sin tatuering. Den blev skit fiiiiiin

Blev så himla sugen på att göra min som jag vill ha.


Sen idag hade min tränings grupp kostmöte så jag fick göra smoothie å så som alla fick smacka.


Jag hann inte skriva igår efter jag kom hem från tävlingen i Eskilstuna för jag åkte bara hem och käkade och duschade sen drog jag hem till Sandra och hade det skojigt med henne och sen sov jag där.


Men tävling gick väl rätt bra fast jag inte var i den bästa formen.

Det gick sådär i längd men det var jätteroligt att tävla i längden, fast det inte gick så bra som jag ville att det skulle gå men det var helt ok. Men kula var så jävla tråkigt. Blääää har ju gått upp i 19 års klassen nu så nu har jag gått upp ett kg så nu väger kula 4 kg. Men det blev pers i kula inomhus efter som det var första gången. Har bara tävlat med 4 kg utomhus. Men resultatet var helt ok men grejen var att det var så himla tråkigt att tävla i kula för jag tycker det är tråkigt med kula nu. Jag stöte 8.83 tror jag det var.

Tresteg gick väl som det gick haha... Jag säger bara vem kom på att man skulle tävla i å att ta tre steg hahaha Nää men när jag hoppade så fick jag jätteont i ryggen och i foten men det var bara för att det blir sån belastning på det när man hoppar. Men jag kom två på 8.88


   
Jag när jag hoppar längd, stöter  kula och sen på prispallen på tresteget..!!

Björn-Erik i startblocket på 200m!


L.Johansson
21'Dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback