8 Januari

Idag började skolan igen efter jullovet :(
Men det var roligt att träffa alla igen. Ellinor du var så söt när jag kom, Älskar dig så himla mycket min lilla flicka. Har saknat dig otroligt mkt. Tänk att det är bara den här veckan kvar sen är det APU i 6 jävla veckor. va fan säger jag bara!!! Jag vill inte. + att när APU är slut så är det sportlov så det blir 7 veckor vi inte är i skolan.. Kommer saknade det tror jag. mycket roligare att gå till skolan där man träffar alla kompisar än att jobba på sjukhuset.

Idag fick jag veta att jag och min brosa har fått 2000 kr var av klubben som ett bidrag för vi ska åka till Barcelona på tränings läger i påsk. Men just nu vet jag inte om jag vill åka :( Jag vill men ändå inte.
Jag vet inte riktigt när vi ska åka å jag vill inte åka om vi är borta när Sandra fyller 18år. För vi hade ju planerat så mycket roligt vi ska göra den dagen.

Juste jag fick brev från min praktikplats som jag ska vara på dom första 3 veckorna och jag säger bara ååå
Fan vilka tider. Kommer aldrig att orka. Jag börjar 7-15 och sen varanan dag så börjar jag 13.30-21.30 Så det betyder att jag missar alla mina tränainga p.g.a att jag ska göra min jävla APU faaaan jag vill verkligen inte. Jag kan inte missa en träning nu. Och det värsta ut av allt är att jag jobbar på min 18 årsdag till 21.30 det betyder att hela min dag är förstöd. Jag ska ta ledig då tror jag. sen sista veckan så har dom skrivit att jag ska jobba 6 dagar i veckan är bara ledig på tordagen sen jobbar hela jävla helgen.... :(  

Barcelona '07
image82



20' dagar kvar!!!
L.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback