DN galan, DN galan youth och idag!

DN galan först. i tisdags så var det dn galan och jag var där och kollade. Mamma var funktioner på längdhoppet/Tresteget plus vakt på spjutet till trestegshopparna.

Det var jättekul att kolla och se så många bra. Det är grymt kul att kolla på män när dom springer 100m fan va dom springer fort asså det är så häftig att se de live.
Roligt var de me att jag fick Lolo Jones  och Christian Olssons autografer :P
men de var trevligt att vara där och nu kommer de bilder från kvällen!

        

DN galan youth var i onsdags och igår
i onsdags så hoppade jag längd och kastade spjut. Som jag skrev då så gick spjutet skit dåligt och längden bra. var 3 cm från mitt pers.
         

6:a i spjut och längd

Igår:
igår så stötte jag kula och det gick som det gick värmt och äckligt.
Men det var kul att Jesper följde med och kollade. Du måste komma och kolla på någon släggtävling eller träning nu!

  

2:a av 2 men men fint pris var de ju.

Idag så vaknade jag vid 8 av att jag fick sms av ellinor hon undrade om jag ville gå på stan med henne vi 3 men jag sa att jag inte kunde för att jag hade träning 5 men vi typ halv 3 så ringde ellinor och ville att jag skulle följa med henne på stan. så då gjorde jag de ändå. Jag kunde inte svika ellinor. Så jag packade mina tränings kläderna och tog joggingskorna på och gick ner till stan. Träffade ellinor och vi gick runt och hon handlade lite. Sen köpte jag macka från nancys och tog med mig och sen 20 i 5 så gick jag mot ip och käkade på vägen. Sen framme på ip så bytte jag om och sen körde jag. sprang över häckar med ett steg i mellan och det gick hur bra som helst. klarade inte de av ståndet förra veckan men nu klarade jag de. kändes så härligt plus att det såg hur bra som helst idag också. så det kändes som en jättebra dag. direkt efter att jag hade sprungit 10-12 gånger så stötte jag kula och det gick också bra. nästan alla stötar var vid 9m och tekniken var bättre än igår. Sen direkt efter de så körde jag tresteg och det gick också bra. fick på ett bra hopp som var längre än mitt pers. så nu vill jag verkligen hitta en trestegs tävling snart. vill hoppa långt!! :D
tränade 2 timmar med nästan ingen vila nästan i värmen. ända vilan var att dricka vatten.

SÅ JÄVLA HÄRLIG TRÄNING!!! FAAN KÄNNS ATT JAG HAR TAGGAT TILL LITE!!! SA ATT JAG SKULLE BLI MIG SJÄLV!!! YEEEEEEEES!!!

Imorgon så drar jag till Mormor och morfar. fira moster och kusinen som fyller år idag och sen ska jag sola och ta det lugnt. Sen på söndag ska jag på morgonen ut och springa har jag bestämt mig för. Taggad redan!!

Idag så lyckades jag äntligen 14 armhävningar utan att vila.. :D gjorde det i morse
Ska försöka klara 15 innan jag går och lägger mig. Eller försöka jag ska fan ta de.


Men men ha de så bra nu alla.
ÄLSKAR DIG MEST JESPER. HAR INTE HÖRT NÅGOT FRÅN DIG IDAG!! :/

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

vem är Llo Jonson?? en svensk lr??

haha Lolo Jones ska de va:)

2008-07-27 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback