Fan va kul kula är haha ;)

NÄR DET GÅR BRA!! hihi

fan idag när det var typ 10 min kvar på träningen så tog jag fram en kula bara för att stöta några gånger, och fan va jag stötte bra. Eller fan va långt jag stötte. så långt hade jag inte stött på ett år typ.

på världsungdomsspelen så stötte jag 8.34 och idag stod jag stilla och stötte 8m och sen kom 9m sen när jag stötte vanligt ;) Faan det var riktigt kul. Hoppas verkligen att jag stöter 9m på söndag på gurkspelen i västerås. Fan tänk om jag kunde persa i kula. Har 9.29 i pers med 4 kgs kulan. 
Men vi får se. får inte hoppas på för mycket nu

Aja annars då? Joo jag mår kanske lite bättre i halsen och huvudet nu än vad jag gjorde när jag vaknade. Men nu mår jag istället illa. Eller jag vet inte riktigt hur jag mår jag mår illa men jag vet inte på vilket sätt. skit konstig jaa jag vet. Men men får hoppas att det går över snart.

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR så himla mycket nu min Jesper så jag håller på bli tokig. :( 
Jag vill så gärna träffa han snart. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback