Hej alla glada!

Idag är jag glad! ;)

Idag har det varit en riktigt bra dag!
Vaknade kanska tidigt eller tidigt för att vara jag den här veckan. 20 i 11 vaknade. Sen sms Jesper mig vi 11 när han hade lunch. Då sms Ellinor mig också ;) Hon undrade om jag ville gå på stan med henne en stund så det tackade jag inte nej till. Fan va ju jättelängesen vi träffades så det var riktigt trevligt de.
Så jag gick ner till stan och sen träffade henne, sen gick vi runt lite och snackade och kollade lite. Sen skulle hon till viktor så då gick jag samma väg som hon hem. och sen var hemma en stund låg och kollade på tv och drack lite saft ;)
Sen vid 3 så gick jag och brorsan ner till stan. Gick först tll mq där brorsan hittade en tröja som var snygg. Första gången han hittade en tröja han ville ha utan min hjälp typ.
Så då köpte jag den till han. Eller jag betalade den för han inte hade pengar med sig. sen gick vi vidare och köpte en ring till mig på ur & penn. behövde en ring snabbt efter som mamma tappade min på gotland :( och jag saknade den så mycket och att det känns så konstigt att inte ha någon ring så jag var tvungen att köpa en. Det var ju halva priset också så det blev en riktigt billig haha ;) 39.50 fick jag betala haha :) Men den var riktigt fin tycker jag.
Sen efter att jag hade köpt ringen så gick jag och till åhlens och köpte nytt nagelack skit fin färg.
Nya ringen och nagellacket

Sen vid kvart över 4 typ så gick jag från stan tills jespers jobb och satte mig utanför och målade naglarna med det nya nagellacket. Sen efter en stund kom jespers mamma och jag hoppade in i bilen och väntade dom sista minutrana med henne innan jesper slutade.

Sen åkte vi hem till han käkade å så sen drog och sprang i spåret i hölö. Det kändes riktigt bra i början men sen efter några minuter så kunde jag typ inte andas. skit jobbigt blev det. fick ont i lungorna å så. men bena gick jättebra.
Sen när vi hade sprungit fördig så var jag helst slut. jag bara la mig ner och allt bara snurrade. Det var verkligen hur äckligt som helst. så jag låg en lite sund och kollade på molnen som snurrade runt precis som jag gjorde.
Men det gjorde det för jag inte har drukigt så mycket idag. riktigt dåligt av mig asså.
Sen åkte vi för att bada med jespers brorsa och hans kompis men jag pallade inte bada för jag var fortfarade jätte yr i huvudet så jag vågade i bada för om jag hade gjort de så hade jag nog drunknat å det skulle ju inte varit så kul.
Men men vi får bada en annan gång! eller hur jesper?

Sen åkte hem till jesper igen duschade och sn käkade och så. ;) mysss
sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Som vanligt så känns det för tidigt att åka i från jesper. Men men
Det var i alla fall hur trevligt som helst idag. Fick ju äntligen träffa min kära jesper som jag hade saknat så mycket.

och ellinor som jag också hade saknat.
Måste träffa er andra snart med.
Och Sandra! KOM HEM NU!!!!

men men nu ska jag sova.
SOV SÅ GOTT NU ALLA DÄR UTE Ì SOMMARNATTEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback