Hemma igen!

Hej nu har jag inte skrivit på några dagar. Har varit oss Jesper sen i måndags.

Träffade sandra i måndags innan jag åkte till jesper. Fan följde med henne när hon skulle ta hål i tungan fyfan säger jag bara. skulle aldrig i livet göra de.

Japp men idag blev det att jag och jesper och hans päron åkte till tuna och sola och bada. och fan va färg du fick Jepser :P men du var inte ensam om de. FAAAN jag fick de med och det ser för roligt ut haha. Har band i ryggen så det är som en knut på ryggen skit fult är det.

Men men jag orkar inte skriva mycket mer nu, men fan va jag saknar jesper.
Hur ska jag kunna sova i natt? ingen å prata med och ingen som håller om mig! :(

JESPER KOM OCH HÅLL OM MIG NU!! hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback