L.Johansson

Sitter i min säng och kollar på sex and the city! Har väldigt tråkigt och huvud värk har jag med. :( Men men jag måst klara min 11 armhävningar innen jag ska sova för jag behöver lite sömn tror jag.

Idag på träningen så hände det något med mitt lår när jag sprang häck så det åkte fram ispåse till mig fan asså de var jättekonstig känsla i låret. men men det gick över efter att jag hade haft ispåsen på låret en stund.
just nu känner jag av det lite i låret men inte så mycket.

just nu saknar jag min finaste diamant. Det känns så jobbigt. men det går inte göra något åt de. JAG ÄLSKAR DIG MEST! hoppas du hade de roligt idag och kommer också få roligt dom andra dagarna nu. Vi måste ses sen tycker jag.
ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR DIG <3

Imorgon ska nog pappa och jag till heron och kolla på sex and the city. :D den är nog hur bra som helst tror jag! vad tror du? eller har du sätt den? vad tyckte du då?

men men ha de bra!
ÄLSKAR DIG JESPER! <3



Man behöver bara några få diamanter!
L.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback