Nytt pers

Idag tävlade jag i västerås och gurkspelen.
Hade först kula och det började bra 8.91 sen blev de en längre på 9.00 och sen i 5 stöten så stötte jag 9.14 bnytt års bästa och inte så långt i från mitt pers.

Sen direkt efter kula så drog vi till släggplanen. Uppvärmningskastet blev skit bra och sen i första kastet så gick jag bara in och gjorde precis lika dant som i uppvärmningskastet,. Fast det blev längre då. 35.19 i första..

HALLÅ, ÖVER 35m som jag har väntat på i 3 år. YES ÄNTLIGEN. FAN DET KÄNDES RIKTIGT SKÖNT.

men det blev inget längre kast den näst längsta blev på typ 33m

så det var så där


MEN NU
Nu är jag så sur och besviken på mig själv. FAN SÄGER JAG BARA :(
fanfanfan förlåt att jag svär så himla mycket men jag blir så jävla sur.
Jag kastade 35.19 det räkte först till en platts på sverige listan men hon som var sist som jag behövde slå fick inte kasta över 35.19 för så skulle jag inte få någon platts på listan men vad gör hon i näst sista joo han kastar 7 cm längre än mig så då blev det ingen sverige lista för mig. Men sen när jag kom hem så skulle jag kolla på sverige listan vad som behövdes då bleb jag skit arg. För hon som kastade 7 cm längre mig gick om en tjej så hon blev näst sist på listan och gissa nu vad som är det sista resultatet på sverige listan nu!!

JO 35.20 1 cm från mitt resultat. faaaan 1 cm är ju fan inte mycket. varför kastade jag inte typ bara 2 cm till? fy va dåligt asså.

BLIR SÅ SUR PÅ SÅNT.


Men det är tävling imorgon då vill jag ta de..


Jag i kulringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback