PANG sa de!!!

Idag hände det igen!
Som i onsdags så fick jag på några jättebra stötar i kulan.
Och idag hände det igen.
Eller inte från börja, i börjar gick det väl sådär men sista stöten jag skulle gör så PANG! där satt den. Skit bra blev den! ;)
Sen gick jag och kastade diskus som jag inte gjort på ett år typ. åå fan det blev ju skit bra de me. längre än mitt pers blev det. Så fan jag måste nog tävla i diskus snart så jag kommer lite längre hihi

FAN VA GLAD JAG BLER!!! :D

TÄVLING PÅ SÖNDAG DÅ VILL JAG STÖTA LÅNGT OCH KASTA LÅNGT I SLÄGGAN!!!

sen måste jag verkligen ställa upp i diskus på någon tävling. Jag har typ alltid hatat att kastad diskus men nu, Nu var det verkligen kul att kasta. haha kanske bara för att den flög längre än vad jag brukar kasta hihi men men det var i alla fall hur kul som helst idag på träningen. Hahah vi hade så roligt och tyckte de var så roligt att kasta diskus så vi tränade en halv timme för länge så tränaren fick komma och säga till oss att vi var tvungna att sluta. Hade hon inte sakt till oss så hade vi nog varit där fortfarande och kastat haha så kul var det verkligen..




HA DE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback